سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عوامل موثر بر تعیین عمر واشر سرسیلندر

پیش از هر چیز آغاز مورد نیاز میباشد بدانید؛ تا به الان هیچ بازه مشخصی برای تعویص واشر سرسیلندر گزینش نشده میباشد.

لوازم یدکی برلیانس در یدکی حقی مشهد پیروزی

چون ارتفاع قدمت این قطعه برای خودروهای متفاوت، متعدد میباشد. برای مثال واشر سرسیلندرهای خودروهایی که دارنده موتورهای دیزلی می باشند، نسبت به واشر سرسیلندرهای بقیه موتورها، دارنده ارتفاع قدمت نسبتاً کوتاه‌تری می‌باشند. به صورت کلی کارداران مختلفی در انتخاب ارتفاع قدمت واشر سرسیلندر نقش دارا هستند. برخی از این دست اندرکاران به گستردن تحت میباشد:

 

1. مارک سازنده واشر سرسیلندر

برندهای گوناگون تولیدکننده اثاثیه یدکی، برای ایجاد واشر سرسیلندرهای خویش، از مواد مختلفی استعمال می‌نمایند. درین در بین بعضی برندها، از شایسته ترین مواد نخستین برای ساخت و ساز واشرسیلندر به کارگیری می‌نمایند. در حیث داشته باشید که بها واشر سرسیلندرهای کیفیت عالی، نسبت به واشر سرسیلندرهای ساده، فراتر میباشد. به کارگیری از یک واشر سرسیلندر کیفیت بالا می تواند در ارتقاء ارتفاع قدمت این قطعه اثر بسیار متعددی داشته باشد.

 

2. مغازه اسباب یدکی

این گزینه که بتوانید قطعه متبوع خویش را به طور اصل و باگارانتی تهیه و تنظیم نمایید، بسیار دارای اهمیت میباشد. بدین ترتیب در گزینش مغازه مدنظر خویش اعتنا مایحتاج را داشته باشید.

 

3.نوع موتور خودرو

ترازو فشار، اقتدار موتور و دمایی که باطن هر نوع موتور وجود دارااست، اثر بسیار متعددی بر ارتفاع قدمت واشر سرسیلندر میگذارد.

 

4. شیوه استفاده خودرو به وسیله راننده

اجتناب از رانندگی‌های وقتگیر زمان (به ویژه در ماه‌های گرم سال) در ارتقاء ارتفاع قدمت واشر سرسیلندر بسیار اثر گذار میباشد.

 

5. سعی درست سیستم خنک کننده

کوشش درست سیستم خنک کننده در ارتقاء ارتفاع قدمت واشر سرسیلندر، اثر بسزایی دارااست. در حالتی که که سیستم خنک کننده خودرو به صدق کار نماید، ارتفاع واشر سرسیلندر نیز ارتقا خواهد یافت.

 

6.نصب درست واشر سرسیلندر میان سرسیلندر و سیلندر

قرارگیری واشر سرسیلندر در محل از قبلی رقم خورده و درست آن، می تواند در ارتقا ارتفاع قدمت این قطعه اثر داشته باشد.با دقت به کلیه نکات نام برده همچنان ممکن میباشد این پرسش در ذهنیت شما باقی‌مانده باشد که فرصت ردوبدل واشر سرسیلندر چه موقعی میباشد؟ هر یک سری مجال مشخصی برای بده بستان واشر سرسیلندر نیست، ولی این دستور که واشر سرسیلندر یک قطعه مصرفی بوده و نیاز به ردوبدل داراست، همچنان پابرجاست. بدین ترتیب در قسمت آجل همین مقاله، به معرفی بعضا از علامت‌هایی می پردازیم که در شکل مشاهده آن ها می بایست هر چه زودتر برای ردوبدل این قطعه از خودروی خویش مبادرت فرمایید.